Caisas

Alla inlägg under januari 2012

Av Caisa Eriksson - 31 januari 2012 16:26

Sjuk:

 

Gick till skolan och kände mig helt slut.

Efter engelskan hade vi idrott och då mådde jag ännu sämre så jag gick hem.

Sen ringde mamma och hade fixat tid till mig. (hos doktorn)

Så hon hämtade mig så fick jag ta blodprov, halsprov och feber

(han lyssnade på lungorna och sa att det inte lät bra och frågade om jag rökte?!? Ehh, nejn jag har astma?!? Aha, inte bra för lungorna? Nej... -.-)

Det visade sig att jag har halsflussoch öroninflammation. Och förkylning-.-

Förlåt för ett tråkigt inlägg, menmen^^


      


Så sitter vid TV:n och drogar medecin...


XoXo

 

Caisa

Av Caisa Eriksson - 29 januari 2012 17:17

Pärlat:

 

Har pärlat lite^^

Det är faktiskt massa med awesome och grymt kul!

Har gjort några stycken idag så här får ni bilder:


          


XoXo


Caisa

Av Caisa Eriksson - 29 januari 2012 14:36

Mitt rum:


Sjuk och trött, men om ni ville se mitt rum så^^




XoXo

 

Caisa




Av Caisa Eriksson - 29 januari 2012 11:40

Bättre bilder på håret:

 

       

  

 

XoXo


Caisa

Av Caisa Eriksson - 29 januari 2012 11:14

Video2:

 

Dåligt ljud och försenad men här kommer den!



XoXo


Caisa

Av Caisa Eriksson - 28 januari 2012 18:47

Tips på bra appar:

 

Tänkte göra ett ''tips'' inlägg, det var ett tag sedan.

Lite tips på bra appar (Iphone/Ipod/Ipad) som jag använder^^


* KIK - Använder jag dagligen tycker det är hur bra som helst, man chattar och skickar bilder gratis^^


* LoL Pics - Kollar jag på ibland, lite awesome bilder som man kan skratta åt^^


* Temple Run - Spelar jag ganska ofta, man springer-duckar-svänger-hoppar och ska ammla poäng^^


* CamWow - Används ofta, kul kamera med olika effekter(fast minuset är att deras ''logga'' kommer med i hörnet)


* Camera Plus - Kostar 7kr men jag använder den när jag tar kort till bloggen med Iphonen, en kamera som man kan redigera bilderna i direkt och det finns super bra effekter^^


XoXo


Caisa


 

Av Caisa Eriksson - 27 januari 2012 21:11

Devote:


Ska jag flytta till devote?

Snälla hjälp mig!

Komentera vad ni tycker?^^


XoXo


Caisa

 

 

Av Caisa Eriksson - 27 januari 2012 20:44

Vad har hänt:

 

Hade lite tråkigt så....

Jag klippte pannlugg^^ Känns annorlunda.

Men brukar klippa pannlugg ca 2ggr om året så, klippte i sommras oxå!

Slänger upp en bild och håller på med en video^^


Bild:



Sjukt charmig bild -.-


XoXo


Caisa

Presentation


Hei!
Välkommen till min blogg:)
Jag kommer blogga om min dag och stil!

Hoppas ni tycker om bloggen!^^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards