Caisas

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Caisa Eriksson - 24 januari 2012 20:26

Svar på frågor:


Fick massa med frågor igår så jag tänkte svara på dom här oxå^^


Sandra:


1. Vart har du köpt Leo-Strumpbyxorna?

Svar: Lindex för 50kr


2. Hur mycket kostar det att dansa?

Svar: Vanliga ''HipHop'' (N2) kostar 850 och ''Tävlings Träningen'' kostar 800kr


3. Går du i någon mer sport/dans?

Svar: Nej, eller jag går ju på gym 2ggr i veckan om man kan kalla det sport^^


4. Vad använder du för hårspray?

Svar: ''Proffs'' hår spray är billig och bra^^


5. Kan du inte sjunga någon Melissa Horn låt ist?

Svar: Jo det kanske jag gör^^ Om videon vill fungera


Karro:


1. Hur fixar du håret så som du har på headern? Lixom åt sidan (om du förstår). Video??

Svar: Ja jag fattar^^ Kan fixa en video i helgen


Milla:


1. Vill ha mer outfit-bilder?!?

Svar: sry har glömt att göra outfit inlägg men kan slänga in en bild redan nu!


  

T-shirt: Pappa köpte när han var ute och spelade

Linne: H&M

Jogging byxor: Intersport


XoXo


Caisa




Av Caisa Eriksson - 24 januari 2012 20:08

Kebab moff:


Idag var jag och mina fina tjejjor (Alida-Josse-Linn)

på Phoenix och moffade kebab och strips.

Jag och Josse delade på en kebab-tallrik och Linn och Alida delade på en

strips-tallrik. Omnomnomnomn......


Bilder från Phoenix:


   


XoXo


Caisa


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hei!
Välkommen till min blogg:)
Jag kommer blogga om min dag och stil!

Hoppas ni tycker om bloggen!^^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards